Duyurular

TÜM İSLAM ALEMİNİN CUMASINI KUTLUYORUM.

TÜM İSLAM ALEMİNİN CUMASINI KUTLUYORUM.

BİZ İKİ GÜÇ TANIRIZ; BİRİ HAK, DİĞERİ HALK

BİR UMUTTUR YAŞAMAK

REİS SEDAT PEKER

Ziyaretçi Defteri
Hayal Gönderi no: 178982  /
Hayal
Saying sedat Abi lutfen bans ULA's lutfen
gokcanduz_71@hotmail.com Gönderi no: 178975  /
SelâmünAleyküm reis. Bu firildak dünyada firildak insanlarla çok karşılaştık. Ama onlara benzemedik. Sizinle görüşmek el öpmek isterim. Hasbihal etmek isterim. Bu mümkün müdür?
Metin üreyil Gönderi no: 178973  /
Metin üreyil
Abim reisim lütfen gelemezsen bile bir çelenk yollaman bile bana bir umut olur reisim mutlu günüm reisim
Sevda Gönderi no: 178968  /
Sevda
Size izmirden ulaşmaktayım.işe ihtiyacım var bana yardımcı olurmusunuz?
Mehmet can soykarafakılı Gönderi no: 178963  /
Mehmet can soykarafakılı
Selamın eleyküm sedat bey ile konuşup bi konu hakkında danışmak istiyordum yardımcı olursanız çok memnun olurum
Mesaj göndermek için ilgili alanları doldurunuz
Gönderinizde resminizin gözükmesi için facebook ile giriş yapınız. 
E-Mail Adresiniz
Mesajınız