Duyurular

PİLAVCI HADİSESİ

Kıymetli dostlarım,

Bir önceki gün paylaşmış olduğum rahmetli Özgecan kardeşimizle ilgili yazıma sizler tarafından çok yoğun ve olumlu tepkiler geldi. Bu yorumların içinde merak edilen bazı konular vardı. Bugünki paylaşımım da “Pilavcı hadisesi” olarak uzun seneler önce basına yansımış olan bu olayla ilgili de açıklama yazmak istedim.

2001 senesinde evde oturmuş televizyonu seyrederken, şahsımın da isminin geçtiği bir haber yayınlanmaya başladı. Gizli kamera ile yapılan kayıda göre bir kadın, 14 yaşındaki ufak kızının içeceğine uyuşturucu ilaç katarak, tecavüz eden şahsa bir şeyler söylerken, adam da kadına biraz uzakta duran şahısları göstererek, “Bunlar Sedat Peker’in adamı. Eğer davanızı geri almazsanız bütün ailenize zarar verecekler.” diye tehdit ediyordu. Takdir edersiniz ki bu haberi seyrettikten sonra sinir sistemi bozulmuş bir vaziyette bu şahsın bulunmasını istedim.

Ancak daha öncelikli olarak mağduriyete uğramış kızcağızla görüşmek istedim. Annesi, babası ve mağdur kızcağız beraber ziyaretime geldiler. Olayın nasıl meydana geldiğini öğrendikten sonra o zaman 14 yaşında olan küçük hanımefendiye “Size yapılanı kendi sevdiklerime yapılmış kabul ediyorum.” dedim. Hiç merak etmeyin, size bu acıyı yaşatanlar çok büyük acılar yaşayacaklar diye de sözlerime ekledim.

Kısa bir süre içerisinde tecavüz olayını gerçekleştiren şahsı arkadaşlarımız bularak, eve getirdiler. Sizlerin basında görmüş olduğu görüntüler, tecavüzcüye o zaman şahsım tarafından yapıldı. Bu şahsın görüntülerini öncelikli olarak tecavüze uğramış küçük hanımefendiye yollayıp, biraz içinin soğumasını sağladım.

İlerleyen zamanlarda organize suçlar şube müdürlüğündeki görevliler, şahsımla ilgili bir çalışma yaptılar. Beni suçlayacak hiçbir şey bulamadıkları için de sadece bu şahsı, hürriyetinden alıkoyup, işkence yapmakla suçladılar.

Tecavüze uğrayan ufak kardeşimizin annesinden pilavcıya işkenceyi benim yaptığıma dair olayları anlatan tarzda bir ifade almayı da başarmışlar. İlk mahkemeye çıkarıldığımda mahkeme başkanına: Sayın Başkan bir an için işkenceyi benim yaptığımı kabul etsek bile bu davanın görüleceği mahkeme, örgütlü suçlar mahkemesi değildir. Normal bir asliye mahkemesidir dedim. Ayrıca da işkenceye uğrayan tecavüzcünün de bana işkenceyi yapan SEDAT PEKER değildir, diye ifade vermesiyle ilk mahkeme tahliye oldum.

Daha sonra 2004 yılında (Paralel yapı mensubu olmaktan merkeze alınınca istifa eden) organize suçlar şubesi eski müdürü Ayhan BURAN’ ın yönetiminde yine paralel yapının adamı olmaktan şu an açıkta olan organize suçlar eski müdür yardımcısı Nazmi Ardıç’ın şahsıma yaptıkları Kelebek operasyonuyla tekrar gözaltına alındım.

Tecavüze uğrayan genç kardeşimize göstermek için çektiğimiz görüntüleri arkadaşımız imha etmediği için aramada evimde bu görüntüler bulununca bu konu ile ilgili şahsıma tekrardan sorular sordular. Yüzlerinde ki ifadeyi hiçbir zaman unutmayacağım. Altın bulmuş madenciler gibi sevinçliydiler. Hem Ayhan BURAN hem de yardımcısı Nazmi Ardıç paralel yapının önde gelen simaları ( Kendilerini dindar olarak tanımlıyorlar.) ancak 14 yaşında ki kızın içeceğine hap atıp, tecavüz eden şahsa işkence yaptığım için yeni delil var diye beni tekrardan tutuklatmaya çalıştılar.

Bunu şu yüzden anlatmak istedim. Mesaj yazan birçok arkadaşımız. “Bu tip bir olaydan hangi tip polisler adama işlem yapar diye sormuşlar.” Bana bunu paralel yapının kamuoyunda tanınan en önemli emniyet müdürleri yaptı.

Aradan belli bir süre geçtikten sonra hakkımda Ergenekon mahkemesinde de ayrı bir dava açıldı ( Zaten Kelebek davasının Ergenekon’un ilk ayağı olduğu bütün otoritelerce kabul edilir). Oradaki sorgumda da tekrardan bu konu geçince o dönem basında çokça yer alan şu savunmamı yaptım. “ Önce kolunu kırdım, sonra ayağını kırdım, bunlar yetmeyince kaburgalarını kırdım, bu da yetmeyince kafasını kırdım.” Ben bunları söyleyince hem mahkeme heyetinin hem benim avukatlarımın hem de diğer sanıkların yüzünde büyük bir şaşkınlık oluştu. Ancak ben ne dediğimi biliyordum ve bunları keyif alarak söyledim.

Beni yargılayan mahkeme, tecavüzcüye işkence yapmaktan şahsıma ceza verdi. Ancak Yargıtay şu ana kadar bu cezayı onaylamadı.

Mahkemede verdiğim ifadeden de anlaşılacağı üzere bu yaptıklarımdan hiçbir zaman pişman olmadım. Şerefli ve onurlu bir şekilde cezaevinde yattım. Cezaevi süresince dik duruşumdan asla ödün vermedim. Ancak kendini dindar olarak kamuoyuna tanıtan paralel yapının en etkili müdürlerinden Ayhan Buran ve Nazmi Ardıç müdürün tecavüzcüyü koruyup, benim hapis cezası almama sebep olmalarına maalesef ki birçok kişi şahit oldu.

Dünkü yazımda söylediğim gibi cinayetle neticelenen cinsel suçlarda idam şarttır. Eğer bu uygulanmazsa toplum kendi vicdanını rahatlatmak için bu tip kişileri cezalandırmak adına mutlaka çareler arayacak ve de er geç bulacaktır.

Bu yapılan sadece Özgecan kardeşimize değil, onur, şeref sahibi olan bütün herkesin yakınına yapılmıştır. Ben bu sözü geçmiş tarihte pilavcı olayında da paralel yapının temsilcileri olan bu iki müdüre de söylemiştim. Bu tip mağduriyete uğrayan kardeşlerimizin meselesi hepimizin meselesidir, demiştim. Ancak bu tip aşağılık olayların bizde yaptığı psikolojik etki, maalesef ki bu kişilerde hiçbir zaman görülmedi.

BİR UMUTTUR YAŞAMAK

SEDAT PEKER

Ziyaretçi Defteri
Anıl Karahan Gönderi no: 175506  /
Anıl Karahan
Reis allah seni başımızdan eksik etmesin. Senin yanında çalışmayı çok isterdim. Veya seninle tanışmayı çok isterim inşallah nasip olur. Allah 2 reisinde yardımcısı olsun. Selametle
MehmetKeskin.5555.mk Gönderi no: 175499  /
MehmetKeskin.5555.mk
Allahın izniylede ziyaretinizede geleceğim adresinizi buldum şükürler olsun
şah Gönderi no: 170186  /
şah
Reisim sizin kürt kardeşim dediginize hiç hak vermemekle bir örnek vermek istiyorum siz degilde civarinizda eliyuzu düzgün yani türk birini kürt mahallesinde huzurlu bir şekilde
Veli Ve Berke Can Gönderi no: 164591  /
Veli Ve Berke Can
Abi Çok Haklısın Keşke Kayseriyede Gelsen Biz Seni Öz Abimiz Olarak Gördük Sen Biz İdeolümüzsün Saygılarımızla
Veysel BİÇER Gönderi no: 161713  /
Veysel BİÇER
Selemın Aleykum resimiz yazınızı dikkatle okudum konuyu yani tacavuz olayını türkıyede herkes hemen hemen biliyor .ben sunu demek istedim alahım elınıze daha kuvvet versın ıyıde yapmısnız be densiz herif tecavuz yaparken sen o ufacık cocuga hiçmi viçdanın sızlamadi ,sızlamadıysa işde bırı sızlatir.Resısımız yazımda bir yanlışlık varsa şimdiden özür diler afola o polısler acaba kendı ailelerıne bir sey gelse ne yapardı acaba...... ya bır laf vardir başına gelmeyen anlamaz gelırse belki anlar ......selam ve saygılarımla ALUCRALI... VEYSEL....
Eray Keklik Gönderi no: 160110  /
Eray Keklik
Selamun aleyküm abim sana samsun dan bol bol selamlar yolluyorum. Her gün seninle Tanışmanin hayaliyle yaşıyorum inşAllah Rabbim nasip ederde bir kaç cümle konusabiliriz. Seb farklisin abim cansin bi başkasın ne olursun bana bi şekilde ulaşmasını telefon numaramı yazıyorum abim bir kaç bişiler konuşsak bile yeterli
gece.dogandag@gmail.com Gönderi no: 159801  /
gece.dogandag@gmail.com
Özgecan'ın babasına soruyorlar: Böyle bişey yaşayacağınız aklınıza gelir miydi? Ve cevap veriyor baba: Sizin aklınıza gelir miydi?.. Yaşanan vahşeti anlamak için çok uzağa değil, biraz empati yaparak düşünürsek pilavcıya yapılanlar az bile(!) Üstelik cehennemi bu dünyada yaşayan O mübarek babanın hala aklı başında, hala insanlara ders verir gibi sevgiye sığınmalarını söyleyen sesi aklımdan, gözümün önünden gitmiyor Sedat abi. Sen bir genç kızın hayatını karartan şeref yoksunu adamı kendi adaletinle cezalandırdın ve sonrasında yaşadıklarının takibini yazında belirtmişsin. Keşke 1, 2, 100, 1000 olsalar da bu dünyadan bi şekilde temizlenseler ve kız çocukları-kadınlar en azından özgürce yürüyebilseler sokaklarda. Maalesef sayıları ve cinnetleri gün geçtikçe artmakta, şeytana bile ders verecek noktaya gelmekte. Devlet idam eder mi, idam çıkarsa iş raydan çıkar mı orası muamma bence. Çok ağır hapis cezaları almaları ve toprakta yatan günahsız beden gibi veya yıllarca içinde bunu yara gibi taşıyacak kadın gibi, uzun süre güneş yüzü görmemeleri gerek. Bazılarına ölmek değil gebermek müstehak(!) Ve inanıyorum ki, dışarda nasıl insanların hayatını cehenneme rahatça çeviriyorsa bu ne yerde ne gökte yer bulacak canavarlar, içeri girdikten sonra da bu dinsizlere aynı cehennemi yaşatacak imansızlar olacaktır. İnsanlıktan nasibini almayan hayattan dersini alır abi.. İyi dileklerim ve Saygılarımla
vicdan istiyoruz Gönderi no: 159632  /
vicdan istiyoruz
gerçekten reis anlami hakedene işte bu kadar güzel yakişir ve bu kadar anlamli bi şekilde yakişir öncelikle bu kadar sağ duyulu olduğunuz için çok teşekkür ederim benimde iki kiz kardeşim var Allah karşilarina her daim güzel vicdani olan iyi insanlar çikarsin ben bi erkek olarak korkuyorum günümüz toplumuna baktiğimizda bayanlar adina onlar nasil çekinmesin korkmasin . savunmasiz mizahlari olan Rabbimin ayaklarina cenneti serdiği bu güzel insanlarin hayat sevincini kirmaya kimin hakki var . Sayin Reis Bey Sayin Abimiz Büyüğümüz Türkiyenin Kiymetli Ve Tek Güzel İsminin Hakkini Veren İnsani Rabbim Size Uzun Ömürler Versin Sağolun Var Olun Sevgimizde Saygimizda Her Daim İyi yahut Kötü Gününüzde Sizinle Her Zaman Sizin Yan Safinizda Durmaktan Gurur Duyuyoruz Yüce Gönüllü İnsan..
Cihan Sahin ZAMAN Gönderi no: 159607  /
Cihan Sahin ZAMAN
Bir ülke de adalet son bulmuşsa vicdan devreye girer. Pilavcı olayının vicdanı Reistir. Ellerinize kollarınıza sağlık. Allah'a emanetsiniz.
yok Gönderi no: 159579  /
yok
çok haklısınız adalet gerekeni yapmazsa bir başka yol bulunur ama iftiraya uğrayanlarda olabilir çok dikkat etmek gerek
Edellya@hotmail.com Gönderi no: 159565  /
Edellya@hotmail.com
Genc bir kizimiza yapilanlar.. Dile getirmek, dusunmek daha korkuncken o kardesimiz bunlari yasadi.. Haksiz yere yasaminin baharinda öldü.turkiye her ne kadar bir hukuk devleti diye nitelendirilse de hak ve hukukun aranacagi en son ulkedir. Hak edene hakkini yasatmaniz dilegiyle. Sevgiler.
mesut.ozdemir@outlook.com Gönderi no: 159549  /
mesut.ozdemir@outlook.com
ÇOK DOĞRU Bİ YAZI PAYLAŞMIŞSSINIZ REİSİM.. ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ ADAMLARDANSINIZ SİZİN GİBİ BİRİSİ BU DÜNYAYA DAHADA GELMEZ...
atillaozer@gmail.com Gönderi no: 159534  /
atillaozer@gmail.com
Allah bin kere razı olsun reis,alçak paralel çetelerinin İsrail köpeği olduğu ve malesef mhp nin üst yönetimimninde bunlara alet olduğunu kaygıyla izlemekteyiz,ama Allah herşeyi en iyi bilen ve görendir.Allah her zaman yardımcın olsun,2 çocuğum var eğer olmasaydı Özgecan kardeşim için o şerefsizlere cezalarını kendi ellerimle vermek için elimden geleni yapardım, Allah'a emanet ol reis, Ben Ankara'da yaşayan bir arkadaşın ,kardeşinim burdan bir isteğin olursa başım üstüne,
Batuhan KaratepE Gönderi no: 159526  /
Batuhan KaratepE
REİSim bu ülkede örnek aldıgım insansın bizim şerefimiz namusumuzdur ama böyle haberleri duymak bizi üzüyo REİSim böyle şerefsizleri katletmek gerek bu ülkede REİSİM İZİNDEYİZ YOLUN BİZİM YOLLUMUZ ALLAH SENİN YAR VE YARDIMCIN OLSUN senin gibi bi adalet insanı bıdaha bü dünyaya gelmez ALLAHa Emanet Ol Abim.... ''BİR UMUTTUR YAŞAMAK'' TEKİRDAĞ/ÇORLU
Murat Irmak Gönderi no: 159502  /
Murat Irmak
Ellerinden öperim Abi Türkiye ye gelmiş geçmiş en kral adamsın. Saygılar
c.acaroglu@gmail.com Gönderi no: 159497  /
c.acaroglu@gmail.com
selamunaleyküm Haddi bilmeyene had bildirmek hepimizin boynunun borcu.bu olaydakı kız benim senin kızın.paşa ve kızının magdurlugunun çözümü nü adalet sağlamalıydı.sedat bey değil.adalet olmayan yerde adalati sağlayanların karşısında sayğıyla eğilmekten başka birşey düşünmeyiz.
boracanatan@hotmail.com Gönderi no: 159495  /
boracanatan@hotmail.com
Sedat abi sen hep dışarda ol ki caniler zalimler titresin
caldagi_52@hotmail.com Gönderi no: 159470  /
caldagi_52@hotmail.com
Devlet vermezse gerekli cezayi bi delikanli cikar oyle kirilmadik kemik birakmaz iste Sedat Peker yalnizca 14 yasindaki kizin degil hepimizin icinin sogumasini saglamistir. Umarim ozgecanin katili daha beterini yasar.
Halil ibrahim Gönderi no: 159450  /
Halil ibrahim
Reis ben güney-doğu da yaşayan işçi emeklisi bir babanın 3 çocuğundan en büyüğüyüm üniversite mezunuyum işsizim. 2 kardeşimde şu an Hukuk fakültesi öğrencisi ayın sonunu zor getiriyoruz ben iş arıyorum ama bulamıyorum. Bazı sağlık problemlerimden dolayı her işte de çalışamıyorum demem o ki reis bana yol ver ekmeğimi kazanayım okutayım kardeşlerimi. Bir de reis ateş düştüğü yeri yakar o soysuzu siz kesseniz ben kessem bir video değil bin video çeksek göstersek ailesine belki bir nebze rahatlatır ama benim adaletim bu değil... o soysuzu bir odaya koyacaksın başına da annesini babasını varsa abisini onlar bitirecek işini. Devletimizde bunu görmeyecek duymayacak işitmeyecek. Türkiye yasta biliyorum reis kendi derdimle bir nebze olsun bencillik ettiysem affola.
mehmetalisezer.cccreisccc@hotmail.com Gönderi no: 159449  /
mehmetalisezer.cccreisccc@hotmail.com
Bir umuttur yaşamak
 
Mesaj göndermek için ilgili alanları doldurunuz
Gönderinizde resminizin gözükmesi için facebook ile giriş yapınız. 
E-Mail Adresiniz
Mesajınız